Nörrköööping!

Hallå hallå!

Mycket som händer nu! Kan ta lite kort om dagen:

Idag var första dagen av Nolle-P. Medieteknikerna blev indelade i två klasser.
Vi är typ 34 i min klass. Måånga killar.
Våra faddrar är fina. Dom har på sig sina oranga overaller om dagarna.
En dag kommer jag också ha en orange overall!
Så vi hade iaf upprop idag. Sen fick vi massa info, lekte lite namnlekar osv.
Det vart sen spex av phadderierna och festerierna. Legionen, 3Cant, Familjen, Kretsn är bara några av dom. De hade fina dansnummer. Mycket vackert. Borde ha filmat men gjorde inte det...

Vi hade en skitskum föreläsning i matte. Läraren var knasig och knasiga elever
ställde konstiga frågor. Men det var en fin föreläsning =) Så oseriös och så fin.

Sedan lekte vi lite lekar i folkparken på kvällen. Det var väldigt roligt =)
Runt omkring gick phadderierna och såg sektiga och fina ut =)
Men sen började det regna så då tog det roliga slut =(

Så från 8-20 har det varit full rulle!
Imorgon börjar jag 8, så jag måste sova. Typ nu...

Har ni frågor så ställ dom!
Svarar sen när jag hinner!
Ska försöka lägga upp lite bilder senare också! :D



Legionen. Inga konstigheter!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Visa bilder på ditt rum!! :D

2011-08-17 @ 22:49:11
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: elin

Håller med Linnea! Och visa gärna lite på området där du bor!



Och en fråga! Har du lediga dagar också, eller är det föreläsningar/seminarier varje dag?

2011-08-18 @ 14:09:50
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0