Ensam hemma osv

 
 
Hallå kära blogg! Här kommer bilder från den senaste tiden! :D
 
 
Jag och Lina hängde i Kronis förra veckan och fikade, solade och pratade strunt.

Tränade lite, alltid först på plats!
 
Har bjudit Sebbe på middag! 
 
 
Har ätit massa gott. Den där chokladen alltså....man dör lite
 
Har fotat mig själv och haft jättekul!
 
Efter jobbet i lördags åkte jag till O'learys där det var barcraft. Har absolut inget med Sebbe att göra!
 
 
Ätit yoghurtglass från Gallerian för första gången och vandrat runt i gamla stan med Sebbe
 
Mer fotande på mig själv
 
 

 
När man kommer hem mitt i natten efter ett hårt arbetspass är man värd lite kvällsfika + filmmyz. 
Har äve köpt nya myzbyxor. (Som är alldeles för varma för denna årstid)
 
  
Träning följt av pizza och vinmyz med myziga vänner. Som ni ser, Carl är klar innan jag ens hunnit 
halvvägs. Orkade inte mer. Nästa gång får det bli en barnpizza alt ingen pizza alls. Är egentligen 
inget stort fan av pizza. Bara vid enstaka tillfällen. JAJA!
 
 
 
Mer fotande igår innan jag träffade Sebbe för lite middag i stan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0