Gjorde det

 
Jag fick ett infall i måndags halv elva på kvällen och ville blondera
topparna. Så jag testade först på en slinga för att se hur det blev och
det blev bra! Så jag fortsatte med resten av håret!
 
 
 
 
Det var spännande. Det var första gången jag försökte mig på något sånt här.
Har alltid färgat och blonderat hos frisören men det är ju så dyrt och jag ville inte
betala hundratals kronor för att göra ombre, så jag tog saken i egna händer!!
 
Och det blev ju ganska bra! 
 
 
Jag har köpt ännu en blonderingsförpackning så jag kanske gör lite mer nån annan gång!

Så, ska ni blondera eller färga eller liknande så vet ni vem ni ska kontakta! Woop woop! 
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0