Lördag - Skansen

 
 
 
Vaknade så in i helskotta bakis i morse. Så kan det gå.
Tänk att jag lyckades smuggla ut en cider från en bar igår...

Klart man hade kunnat ligga inne hela dan, bakis, och kollat på film å så,
men det var ju så sjukt bra väder idag! Så jag och Sebbe tänkte att vi gör nåt kul!
Först åkte vi hem till Sebbe, åt lite mat och sen drog vi ut till Djurgården och gick på Skansen!
Vi kom dit ganska sent, typ runt fem, men det gjorde inget! Det var lugnt och skönt. Och varmt!
Vi gick på akvariet och såg massa fina djur och mindre fina djur. Och klappade en orm. 
 
 Hade på mig detta. Nytt halsband. Mycket nöjd köpare.
 
Sliten man. 
 
 
 
Älskar lemurer! Och sengångaren ^_^
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Efter detta satte vi oss under Västerbron med några av Sebbes kompisar. 
Sen blev jag trött, åkte hem, såg en dålig film och började blogga lite.

Nu ska jag sova! För imorgon ska jag jobba!
GOD NATT!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0