Mååååla!


Gick upp tidigt igår för att vandra in till stan! Detta väder alltså! 
Så härligt att vintern är över och att sommaren snart är här! 
Älskar att gå längs norrmälarstrand, det är så fint! 


Jag kände mig väldigt kreativ så jag köpte möbelfärg på Claes Ohlsson
och målade lite grejer när jag kom hem ^__^ 
Min badrums...öhm...hylla? behövde lite färg!


Turkoooooooost <3


Jag kladdade....


Målade även hyllorna på min bokhylla svarta och DVD-ställen. 
 
 
Sen var det Selfie-time!
 
Så duktig är jag dårå. Och jag kan sola från min soffa! Det är inte illa!


Sen orkade inte flytta tillbaka keyboardet när jag var klar...well well 
 
AU REVOIR! 
som man säger på franska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0