Runkeeper!

 
 
Tack Elin, för att du visade mig appen! ^____^
Jag har alltid haft den appen på telefonen men inte riktigt förstått hur bra
den faktiskt är! Men den är ju helt fantastisk!
Man ser precis hur lång distans, hur lång tid, genomsnittstiden, kalorier
osv som man kört!  Man kan tom ställa in sitt mål med träningen. 
Om man vill gå ner i vikt, bli mer vältränad, orka springa längre osv!

Vilken motivations-app! Nu blir det lättare att komma ut och
jogga när man ser hur det går för en! Det blir ju helt klart lättare att
se om man gör framsteg eller ej! Wie!

Såhär såg mitt första pass ut då. (När jag använde mig av appen)
 

Jag vill orka jogga längre, men precis efter där jag avslutade mitt
joggingpass kommer det en asjobbig uppförsbacke som jag inte pallade.
Så det blev prommis ner för den och upp för den. En dag vill jag orka den också.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0