Storhandel!


Är det bara jag som blir nojjig när man går i en affär och lägger 
ner mobilen i fickan men tror att folk kan tro att man snor något?

Kändes lite så när jag tog med min ryggsäck in på gymmet 
då jag hade glömt låset i andra väskan. Jag tror att dom 
egentligen inte vill att man ska ta med väskan i i gymmet pga att det
blir belamrat/man kanske snor vikter osv. (varför man nu skulle göra det??)
Det gjorde jag iaf inte!!

Jag tog ryggsäcken för jag hade tänkt storhandla efter gymmet!
Och det var en bra idé. Maten måste ha vägt säkert 15 kg. Säger vi....

Jag lyckades att bara köpa nyttiga saker! Det brukar annars alltid slinka ner något
onyttigt men den här gången gick det bra! :D

Tänker göra hamburgare nån dag. Kanske imorgon??
Köpte en sås från Texas Longhorn som jag tänkte ha på.
Hoppas den är gooooooooooood! (älskar bbq-sås)
 
 
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0