Träning och sånt


Har kommit in i ett riktigt träningsflow nu! Blir ca 4 ggr i veckan
och det känns så bra! Det har nästan blivit dagens höjdpunkt...sorgligt nog. (vad har jag för liv?)
Och när jag har vilodag får jag abstinens....
Men det är så najs att träna! Får väl en liten kick av det. 
Men det är dags att börja med lite tuffare träning snart. Tänkte försöka ge mig på
Box, grit cardio, crosstraining mm. När jag vågar....

Har börjat göra juicer också. Så gooooott! Blandar i lite allt möjligt.
Egentligen vill jag ha en juicemaskin så jag kan mosa ner ALLT!
Morötter, äpplen, osv osv. Men men! :D


 
Nu när det är varmt igen har jag börjat jogga! Ofta runt lillsjön. 
 
Smoothies är något av det bästa jag vet! Här: vaniljyoghurt, kvarg, hallon, blåbär och havregryn.


Efter bodycombaten i torsdags. Odenplan har blivit ett nytt favoritSATS!


Roligare vatten

 
Sats på Regeringsgatan. Dom har en slags bur där det bara är riktigt "fitta"
människor. Vågar inte gå in där. Det är ingen plats för mig ^_^

Juice! :D

 Imorgon får jag se vad det blir för träning. Det jobbiga är att 
jag är pollenallergiker så det känns som om jag är fölkyld så
min dagsform är inte den bästa! Men jag tränar ändå....


Ett tidigare matinköp! Helt okej (minus nutellan då) Mjölk kanske inte
heller är så bra, men det är så gott med proteinpulvret! Iiiih! 
Ska nog storhandla imorgon. Kanske lägger jag upp en bild på bloggen?

Jag borde göra en inköpslista isf...gör typ aldrig det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0