2014



Nytt år alltså...
som så många andra har jag också löften och mål detta år:

-Träna på, ät nyttigt och bli fit som fan

- Godisförbud i minste tre månader. Det går fan bra.
(mörk choklad är undantag + efterrätter vilket jag sällan äter)

- Göra mer saker, sluta sitta hemma på helger och gå ut mer! 

- Säga ja oftare men inte vara rädd att säga nej. Ibland orkar man liksom inte.

- Träffa kompisar oftare och göra galna grejer. 

- Resa! (USA! woop woop!)

- Klara alla tentor innan sommaren

- Blogga mer!

- Rita mer och utvecklas. Testa nya tekniker, just nu är det ju bara massa fula skisser

- Färga håret i en ny färg! Tänkte lila ett tag, sen brunt, sen brunblond....osv!

- Spara massa pengar till USA (tänkte nämligen shoppa som satan)

- Ragga på amerikanare. Woop woop! Nemen nä.

- Göra mer matlådor till skolan och baka mer

- tro mer på mig själv, sluta vara så orolig och bedrövad, lifes too short, yolo ovs
 

Så det kan man ju försöka sträva efter!
Gott nytt år i efterskott till er alla! (Du som läser min blogg)
 
 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Grodaaa

Yay! Bra löften ju! :D

2014-01-07 @ 10:25:57
URL: http://larachrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0