Hår


Tänkte ju färga håret i en ny färg och jag fick ett ryck och
spontanhandlade lite när jag var på stan. 

Det började med att jag köpte röd och svart färg. Ville göra nån blandning. 
(lämnade senare tillbaka båda)




Senare samma dag åkte jag tillbaka till stan och köpte dessa. Hade
blivit insprerad av bilder och videos på nätet och tyckte det var roligare
än att ha svart och rött hår. 
Mohihihihihii. Men jag visste inte riktigt hur jag skulle göra... 
 
Jag testade först på mitt löshår för att se hur det skulle bli och insåg sen att jag inte
ville färga håret svart. Inte nu iaf, kanske nån gång i framtiden men inte nu. 
  


Jag testade sen att färga håret lila men det blev så mörkt och inte bra alls 
så jag bestämde mig för att bleka håret ^_^
  
Det är galet att bleka. Det är så spännande ^^ Men jag förstår inte varför blekningen tar 
bäst i botten och nästan inget längre ner. Kanske har den röda färgen blivit immun??


Sen blandade ja lite färg och smetade på, satte på en plastpåse på huvudet
och gick å la mig. Det var inte så skönt att sova med en platspåse på huvudet
och jag var hela tiden på väg att gå upp och skölja ur det eftersom jag var rädd
att håret typ skulle lossna av att ha färgen i för länge ^^



Och typ såhär blev det! 

 
 

Tänker nog bleka håret lite mer till nästa gång så mer av håret blir lila. Nu är det
mesta rött. Det är bara topparna som är lila. 
Det är iaf väldigt kul att färga håret, och att göra det själv är ännu roligare ^^
Även om det kanske kan gå snett....heh...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0