Lite från veckan...


I lördags bakade jag lite lussebullar med mor. Dom blev lite misslyckade utseendemässigt,
men smaken vare inge fel på! =)



I tisdags åt jag middag med pappa på Hard Rock Café. Var rätt länge sen jag
var där sist. Men det var vääldigt gott och musiken var super! hihi =)


Det är seriöst nåt skumt som pågår på Stockholms Universitet. När jag och
Philippa skulle till etologin såg vi en grön laserstråle på himlen. Vet inte riktigt vart
den kom ifrån men aa. Säkert några skummisar från SU. Hela stället är knas där kvällstid...


Så det var väl lite av vad som hänt den senaste veckan. Ikväll ska folk ut. Typ årets sista utgång.
Men jag är sjuk så jag stannar hemma och kör på årets sista fredagsmys istället. 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sluta hänga där på kvällen. Det är knas.



Svar: okeeeeeeeeej. Vilken tatuering vill du ha först? :D

2010-12-17 @ 16:39:12
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahahah! Gött mos! Ett nytt motto kanske? Kanske kanske? Fint iaf!



Jag tycker du ska ha en ghettoblaster! Fett dig!

2010-12-18 @ 01:39:57
URL: http://mindwarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0