VARNING FÖR HÅR OCH NAKEN HUD!

Jag minns att jag lätt blev kär i kändisar när jag var yngre.
Att det blev just denne var av en ren slump.

Jag tror att det var i sjuan som jag började med mitt filmsamlande.
En dag var jag på Mega store och fick syn på filmen  "Skate or die", en skate-film från åttiotalet.
Helt ärligt köpte jag den för att jag tyckte att killen som spelade huvudrollen såg snygg ut, annars var köpet en ren chansning. Men oj vad jag föll pladaskt för honom sen när jag väl såg filmen. Jag blev så förtjust att jag var tvungen att skaffa så många filmer som möjligt med denna skådis.
Nästa film blev Robin Hood - Prince of theives.
Några av er vet väl redan vem jag babblar om....







Christian Slater <3


Jag fortsatte att köpa filmer som han var med i. Jag beställde dem till och med från USA eftersom de inte fanns här i Sverige. För att visa hur galen jag är kan jag räkna upp alla filmer jag köpte:

Skate or Die - hihi, se!
Robin Hood - SE!
Heathers - SE!
Hans Vilda hjärta - SE!
Rosens Namn - SE!
En Vampyrs Bekännelse - SE!
True Romance - SE!
Tales from the dark side - Blä (läskiga skräckklipp med läskiga gubbar! D= )
Young Guns - mja
Broken Arrow - mja
Hard Rain - kan ses
Pump up the Volume - skum men okej
Beyond the Stars - helt okej
Very Bad Things - kan ses
Who is Cletis Tout? - Har jag ens sett denna??
Hard Cash - stängde av efter halva
Windtalkers - SE!

Hmm, jag tror det var alla. När jag var i London i somras var jag nära att köpa en till film. 
Tänk att jag köpte alla dessa filmer för hans insats i filmen. Jag hade liksom ingen koll alls på dessa filmer. Och det visade sig ju sen att en del filmer var rätt kassa.....Men men!



Skate or die!!!! Orginaltiteln är Gleaming the cube

Men hur som helst. Ikväll såg jag "Hans vilda hjärta"...igen
Den är så fin. Jag började gråta...igen. Och jag blev så glad av den...igen.


Hans vilda hjärta/Untamed heart. Så fin <3

Och han är så snygg. Förlåt. Men han är det. Jag vet att han är gammal nu men skit samma.
Om han var ung och jag kände honom skulle jag ta honom direkt! ;)
Nemen jag tycker han är fin. Sen ser han ganska speciell ut.
Varför han har ögonbryn som är lite knasiga beror på att när han var yngre skulle han klä ut sig till Spock:
 


(En figur från star trek.)
Då rakade han iaf sina ögonbryn och sen dess har dom varit lite som dom är.
Om detta stämmer eller ej har jag ingen aning om. Hur dom än ser ut tycker jag att han är riktigt underbar.



Hans röst, hans leende och hela han.
Så perfekt

(Snart kommer bilden. Känsliga bloggläsare bör titta bort)



Folk som inte är så insatta kan säkert tycka att han ser lite läskig ut. Nästan creapy.
Men sanningen är att han inte är det. Ser ni filmen Hans vilda hjärta kommer ni ändra uppfattning.
Jag har haft så jäkla många bilder på den här mannen men sen datorn krascha försvann alla =(
 



Jag tänker inte titta bort! :D:D:D







Hihi, förlåt...
Men mysig!

Så ja. Nu vet ni det. Eller aa. En del av er kanske redan visste det här.
Så det var det. Hoppas ni tyckte det var trevligt.
Nu tänker jag sova och drömma om Christian.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Huheuehuaheuhe



Prince of theives är så jäkla najs. Alan Rickman i mitt hjärta <3



Och sen.. Broken Arrow. John Travolta är så awesome! Goddamn what a rush! Älska!

2010-12-09 @ 15:17:44
URL: http://mindwarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0