Biokväll och lite idol

Tjollahopp!

Kom hem från bion för ett tag sen. Såg på "Fyra år till" med Philippa och Emelie.
Den var riktigt rolig och fin =) Se den om ni har lust!


När jag kom in till stan var typ hela hötorget avspärrat. Det hade
förvandlats till en parkeringsplats för högt uppsatta män och kvinnor. Fint!

 

När jag kom hem blev det lite Idol.

Hmm. Fick precis mitt antagningsbesked för högskolan.
Ska jag vara ärlig så hade jag glömt vilka kurser jag hade sökt.
Egentligen vill jag ju inte plugga i vår. Jag vill jobba!
Hur som helst. Jag hade sökt:
Översiktskurs i astronomi - antagen
Vår föränderliga planet - antagen
Världens vulkaner - antagen

Alltså. Jag vet inte hur jag tänker när jag söker kurser. Kanske:
"Hm, det där verkar kul. Intressant!" Men egentligen har jag ingen nytta av kurserna.

Men men, jag får se om jag kanske går på nån av kurserna. Men det är inte så troligt.
Jag vill inte plugga. Men samtidigt vill jag inte göra ingenting.
Jajja. Vi får se hur allt slutar.






Kommentarer
Postat av: elin

Ååå vad roligt att den var bra, vill också se den så nu vet jag att den är sevärd! :D

2010-12-11 @ 13:16:52
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur kunde ni inte ha sagt till mig att ni skulle se den?! :(

Elin: Vi ser den tillsammans! :D

2010-12-11 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0