13e december....

Kom på att det faktiskt inte är den 13e december längre. Damn it!
Jaja

Jag känner mig så död i hela kroppen. Har bodypumpat idag och aa, jag är ganska så slut.
Var hos tandläkarn också tidigare idag. Inga hål denna gång heller! ;D
Fast dom fixade min tråd som hade lossnat. Ni vet en sån tråd som dom sätter bakom framtänderna efter att man har haft tandställning. För aa. Jag har haft tandställning och det är jag riktigt glad för. Mina tänder var helt freaky innan. Dom stod kors och tvärs. Över och under varandra. Usch va hemskt det såg ut egentligen.
Tur att man kan fixa sånt. För det såg inte klokt ut.

Måste plugga etologi heeeela veckan. Bara så ni vet.

Jag tycker för övrigt att min blogg är ganska lam.
Jag vill ändra om. Göra roligare inlägg. Ha spexiga bilder och fina videos.
Kanske blir det ett sånt där fint nyårslöfte:
"År 2011 ska min blogg bli mycket roligare och uppdateras oftare..." 
Fast för att en blogg ska bli rolig måste man ju göra roliga saker så jag hoppas att det händer roliga saker nästa år. Och att det inte blir lika händelselöst som den här hösten....

Bagga bagga hej!
Nu går jag och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0