Bäst!

Tittade igårkväll på Tjenare Kungen. Och jag blir så glad varje gång jag ser den! Även igår. 
Filmen utspelar sig på åttiotalet och handlar om ett par flickor som vill starta band. Det jag gillar mest med filmen är att dom verkligen har satsat på kläderna och frisyrerna. Det gör inte alla filmer när de utspelar sig i en annan tidsepok, sånt är fett dåligt. Det ser liksom bara löjligt ut. Men i Tjenare kungen är det verkligen bra! Dom satsar! Men filmen är fin. Handlingen, rekvesitan, musiken, filmtekniken och aa. Jag blir glad =)
Och alla kläder är så fina. Jag vill sno Glorias kläder (flickan som spelar synt)
Men aa, filmen är mitt lyckopiller. (Troligtvis mest för kläderna...)
Men se den! =D


Vad jag gjorde 1984? Minns inte riktigt......

Hihihihihihihi =)=)=)=)=)=)


Kommentarer
Postat av: elin

den filmen är bra! :)

2010-11-06 @ 13:24:48
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0