Bingo!

Hej hej!

Idag var jag på fotomässan med Linnea och Kajsa! Det var väldigt trevligt. Ville köpa typ allt jag såg men jag har ju inte pengar till det =( Och det lockar ännu mer när dom sänker priserna på sakerna på mässan. Får köpa sen när jag blir rik!
Men jag köpte ett uv-skydd och massa fototidningar som Kajsa valde ut. Hon kan ju det där med foto. 

Vi kollade på fotoutställningen där det fanns massa fina och knasiga bilder. 
Fick även se Bingo Rimér. Söt pojke. Och fin tatuering!



Ja, det vart några tidningar...

Jag snodde dessa bilder från Linnea! Tack Linnea! :D


Bingo! Tiger på armen!


Jag med megatele! Det var roligt att "smygfota" folk.
Lyckades hitta en mycket snyggg pojke ;D
(Kajsa håller med)

Nu blire fredagsmys! :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, varsågod Petra! :D

2010-11-26 @ 18:56:16
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha ;)

2010-11-26 @ 21:51:10
URL: http://kajjanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0