Jag är väl en nörd

Jag har idag spenderat första advent på sci fi-mässan med min kusin och hans fader. Det var trevligt. Det var mitt femte besök...Man börjar kunna stället nu...


YODA! =D


Grejer och folk överallt!


Helt plötsligt hade alla ställt upp sig för att fotas.
Dom blev pimpade med lite julpynt. Vackert...








Sen togs allt bort...


Kejsaren!


Han posade när jag skulle plåta honom =)


Lego i massor. DYRT lego.....


Boba Fett spelar nåt spel...strategispel säkert...

Sedan åkte vi till ålstensgatans julmarknad.
Det snöade, var kallt och människor gick runt överallt. 
Hälsade också på hos kusinerna som sålde våfflor utanför min mosters klädbutik.
Mums för våfflor!

 
Mycket folk på Ålstensgatan!

Ja, det var det!
En fin dag och jag är nu hemskt trött.
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0