Kat von Fnatt kommer till.....

Jag är glad att mina vänner har vänner. Hur skulle jag annars fått reda på detta??
Linnea (som säkert de flesta av er känner) berättade nyss om en grej som är så underbart fantastiskt. Det kommer verkligen bli awsome om jag får uppleva det. Hur som helst! Linnea såg på sin kompis bilddagbok att hon hade skrivit att Kat von D kommer till Sverige den 2a december. Hon ska signera sin nya bok som kom ut för ett tag sen. Detta berättar sen Linnea för mig!
Jag tvekar inte om saken! Jag kommer vara på plats!
Nån mer som vill möta den übercoola människan?






Kommer detta bli ett ögonblick jag får uppleva?


Så bäst!
Jag gillar dig Linnea <3  
(och Kat von D)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gillar dig med Petra! <3

Och följer gärna med och träffar coolingen! :D

2010-11-15 @ 23:59:50
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag trodde att du visste om det :D därför sa jag inget.

2010-11-19 @ 11:03:32
Postat av: Lina

Jag trodde att du visste om det :D därför sa jag inget.

2010-11-19 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0