Smuggel...


När var jag senast ute på rajtantajtan? Kan det har varit synthkvällen på rocks?
Ja, det var ett tag sen iaf så det ska bli riktigt kul att gå ut ikväll. Kul också att det är så många som ska med! :D Måtte inte detta bli en failkväll. Känns som att man varit med om en del sånna:
Kvällen jag inte ville ut alls (Grr Philly!)
RetroMetro (var var alla människor och den fina musiken liksom?)
Synthtema på Rocks (skumma människor och porr-reklam överallt, inte okej....)

Men det kommer nog bli skoj ikväll. Vi ska till Lobby och där har jag aldrig varit förut.
Nu ska man bara försöka komma på nåt att ha på sig. Jag har fasiken inget att ha på mig. Det känns som att jag samma kläder varje utgång....lite olika varianter då men men.
Åkte in till stan för att hitta nåt fint. Men nej. Jag hittade inget. Sen är jag ganska så pank.
Det blir till att smuggla med sprit ikväll (Y)

Nu ska jag snart äta!
Ses ikväll alla partymänniskor! 


Hampus är en bitig kille men har ingenting med kvällens utgång att göra.... 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blev ju inte direkt nån failkväll iaf. ;) Den var fiiin tycker jag! :D

ps. jag älskar bilden!!! XD

2010-11-20 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0