Oh what a night!

Hej hej!

Jag är glad! Typ! Och jävligt hes!
Det var en väldigt sjukt bra kväll igår. Tack för den Elin!! =D
Vi började på Theos halv nio och satt där till halv elva. Mycket folk. Mycket dricka för en del ;) Hihi
Sen skyndade vi oss till Lobby. Men där var det lång kö, folk trängde sig, det var kallt och allmänt drygt. Vi bestämde att ta lobby nån annan gång! ;D Så vi sprang till The Bridge! Mycket bättre än sist tycker jag. Det var inte aspackat med folk utan lagom mycket. Det var fin musik på dansgolv två ^^ Och aa, Det var fint. Träffade han Patrik igen! Har träffat honom 4 gånger nu! Det är fint!
Vi var där tills dom stängde sen traskade jag, Diana, Philippa och Sofia till Donken på fridhemsplan. Där hände det saker jag inte trodde skulle hända. Men det var himla fint ^^ Jag har det på film!!! :D:D:D

Kom hem fem på morgonen och har sovit sex timmar. Nu är frågan om man ska ladda om inför ikväll eller om man ska ta det lugnt. Det är frågan.


Haha. aaaaa.....

 


Kommentarer
Postat av: elin

Det var en jättebra kväll, vad roligt att du också tycker det! :D

2010-11-22 @ 13:36:12
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0