Fika och snöstorm

Heeej snö!
Snacka om att man abslolut inte vill ut idag. Jag skulle helst bara vilja sitta i soffan och mysa hela dagen men man måste till universitetet idag. Och innnan det ska jag och Philippa ses för att plugga lite (det var på tiden)

Igår var en trevlig dag trots det hemska vädret. Fikade först med massa fina flickor. Satt på Thelins i fridhemsplan i vad var det? Fyra timmar? Men det är okej, hade väldigt trevligt.



















Efter det skyndade jag mig hem, åt snabbt och åkte in till stan igen. Skulle träffa Mr X.......hehe, nä. Men jag träffade en pojke i Medis för att spela lite biljard. På torget höll man på att blåsa bort. Fy tusan va hemskt det var! Sen tog det ett tag innan vi hittade stället och när vi väl kom dit var det massa gubbar överallt som kastade pil, drack öl och kollade fotboll på storbildstv. Det var lite charmigt. Jag kan ju säga att jag vann biljarden. Såklart! ;) Nemen det var trevligt. 
På vägen hem i tunnelbanan satt det en väldigt knasig snubbe brevid. Han pratade högt på nåt språk jag inte känner till. Han skrattade och sjöng. När det kom in en kvinna som sa "what" till sin man så härmade snubben: "Whaaat...whaaaaat. Deet är brua!......safkaf...."
Jag var bara tvungen att filma honom efter det! ^^ 


Jag kunde inte hålla mig från att skratta, precis som många andra inte kunde :P
Haha ^^


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Åh jag är så sne. Helt underbart!

2010-11-24 @ 17:49:04
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jasså du tog bilden på mig med caf-pow! jag funerade precis på vem det var. :P Skicka!! :D Fb går oxå bra ;)

Det var fiint med fika! :D och fyra timmar borde vara minimi-tid. ;P

2010-11-24 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0