Söndag

Det var en ganska så lugn dag igår. Vaknade väl först vid ett. Sen åkte jag och mor till mormor och morfars minneslund i Djursholm. Det var fint där men sjukt kallt. Sen tog vi roslagsbanan hem igen. Har typ aldrig åkt roslagsbanan. Eller, bara när jag var liten och vi åkte från täby till stan. Men sånt minns jag inte....






Mormor och morfar <3

Senare på kvällen vart det mys och tv-tittande. Jag är ju zappmästare så jag kollade på det mesta igår. Toy Story 2, I hennes skor, Number 23, Så mycket bättre och AFV. Hihi. Allt på samma gång! Men sen såg jag The Last Bounce och det var fett bra! Man skulle ha sett det i globen. Var hur grymt som helst. Önskar jag också kunde dansa så. Riktigt ballt

Idag blir det träning och ikväll bio! The Social Network!
Och massa biosnacks!
Är det nån som vill hänga på är det bara att säga till!
Bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0