Det är nåt med den där Magnus....

Av någon anledning började jag nu lyssna på Magnus Ugglas låtar. 
Men visste ni att min moster har varit tillsammans med Magnus Uggla i unga dar? Nee, klart ni inte visste.^^
Men det har dom! Han är även väldigt bundis med min brors farsa! Hihi. 
Men jag, jag har aldrig träffat honom =( Det skulle vara trevligt. Han är så fin  


En väldigt ung Uggla. Bilden är tagen av brors far. (tror jag) Jerry är där till vänster...


Har kommit på att Ugglas musik är asbra partypepp-musik.
Jag börjar bli riktigt pepp. :D 
Så lyssna på Ugglas Umpa-Pumpa-låtar så blir ni också glada och partypepp! : D

Uggla-Tips:
Varning På Stan
Jag mår illa
Staffans Matematik
Jerry
Vittring
Astrologen
Kung för en Dag
Hand i Hand


Detta måste ni bara lyssna på. Jag får gåshud!



Haha! Kom på att jag höll på och sjöng massa Uggla när jag var i Frankrike med Philippa and Lina förra sommaren. Vi var på stranden och jag fick för mig att börja sjunga på hans låtar. Bland annat:




Har faktiskt inte sett videon förut. Så det var lite skoj att se den. Hihi.
Så se den ni också om ni vill roa er med nå i 3 minuter och 55 sekunder. :D

Baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0