Ett tecken på att man är övertrött eller bara sjukt konstig?




Igårkväll när jag låg i sängen var det som vanligt svårt att somna. Klockan var väl över två och jag låg och funderade på en massa saker. (Hade för övrigt en väldigt fin dröm inatt...) Aja
Jag är beroende av att sjunga...och det gjorde jag även igårkväll när jag låg i sängen och försökte sova. Bland annat Cry 

Detta får även bli dagens åttiotalslåt!

 
Cry - Guns N Roses
1986

Sjöng typ hela låten. Haha. Det var väldigt vackert vill jag lova. Vilka höjder! Ni skulle höra hur det lät när jag sjöng den....Eller det kanske bara var tur att ni slapp.
Lyssna även på slutet (4:15), försökte även få till det på ett vackert sätt. Ojoj....Ja sån är jag!

Sen sjöng jag väl en massa annat. Kom in på Lejonkungen och Hakuna matata...och sen gick det utför. Jag började nämligen citera hela Lejonkungen....Eller aa, från att Simba har blivit stor till att han slåss mot Scar.
Alltså...jag började skratta åt mig själv när jag upptäckte vad jag höll på med. Jag måste va sjukt konstig. En riktig mupp! Tänk att jag till och med berättar det här! Fast ni som läser detta känner ju säkert mig och vet hur jag är och att detta inte är särskilt överraskande för att vara jag....


Var väl vid 2:52 jag började....ha! Men jag älskar Lejonkungen! :D

Nu ska jag ut och fota lite granna sen blir det Etologi!

 

Bajs!


Kommentarer
Postat av: Linnea

I do love cry.



Sen har jag tittat på disneyfilmer den här veckan! Bland annat Lejonkungen och Pocahontas! :D

2010-10-13 @ 14:23:39
Postat av: Elin

Haha vad roligt!

Och angående Linneas kommentar, gissa vilka filmer ja har sett denna vecka? Precis samma!!! (ok, fast det va lejonkungen 2, inte 1). Men creepy.

2010-10-13 @ 17:46:19
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahahahha, jag såg också lejonkungen 2 x)

2010-10-13 @ 21:06:07
Postat av: Stefanadine

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 10:04:08
URL: http://stefanadine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0