Expert, Max och Blocks.....Bromma Blocks

Nu har jag lämnat in min dator. Så nu kommer jag väl vara utan den i minst 2 veckor =(
Men det är lunch, har ju mammas dator som jag kan använda istället. Fast den är också lite muppig...

Så först for jag och papsen till Expert i Ulvsunda och lämnade in datorn. Sen åt vi på Max! Det nya spejsade Max! Jätteknasigt ställe...
Sen...när man inte hade något bättre för sig for vi till Bromma Blocks. Eftersom vi redan var där....
Det var gaaalet mycket folk där. Överallt! Och det var stort. Fint var det också. Köpte inget men det var kul att gå runt. Sen gick vi till XXL! Wooooooow...Typ nordens största sportbutik. Köpte lite proteinpulver. Man ska ju bli biff nu ;)
Nu sitter jag här! Tog lite bilder från dagen men jag kan typ inte föra över dom till datorn
=/ Ischlo pischlo!

Får väl lägga upp lite random bilder som finns på denna dator istället....

Detta var typ 2006. Spelade en fotbollscup på Gotland. Det var väldigt roligt!


Vi va fett pro! Kommer inte ihåg var vi hamna i cupen men vi fick en pokal iaf! Och vi ser väldigt glada ut!


Det är snart dags för årets Sci-Fi-mässa! Klart man ska dit i år igen, det har ju blivit tradition! Tror att det blir femte gången i år och jag tröttnar aldrig :D Nån som ska hänga på? Tror datumet på eventet är 27-28 november...okej...det är ett bra tag kvar. Men men!


Från en fest jag var på för två år sen. Festlig tröja det där...






Det här var en väldigt trevlig kväll. Runt Halloween tror jag. Var väl två år sen?? :S Vi borde göra nåt liknande igen. Jag bjuder hem folk på party! :D Maskeradparty! :D

Nemen jag funderar seriöst på det. Skulle vara kul att bjuda hem massa folk och ha skoj.
Tål att funderas på iaf!



Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Själv var man ju bjuden på invigningen av den spejsade max. (enda gången jag ätit på max) Då var han den där väder-killen där. Han ja.



Mamma och pappa var på XXL när de invigdes. En och en halv timmes kö för att komma in i butiken ._.

(och de var besvikna)

2010-10-03 @ 19:20:24
Postat av: Linnea

Själv var man ju bjuden på invigningen av den spejsade max. (enda gången jag ätit på max) Då var han den där väder-killen där. Han ja.



Mamma och pappa var på XXL när de invigdes. En och en halv timmes kö för att komma in i butiken ._.

(och de var besvikna)

2010-10-03 @ 19:21:00
Postat av: Linnea

Varför blev det två gånger..

2010-10-03 @ 19:21:30
Postat av: petra

Man kan aldrig veta varför det blir så!

Det var ingen kö in idag iaf! Dock kö när vi skulle betala!

Väderkillen! Han känner jag! typ....

Eller vem menar du?!??!!?

2010-10-03 @ 19:54:49
Postat av: Linnea

Han med långt hår som säger vädret på nån kanal..!

2010-10-03 @ 22:18:32
Postat av: Linnea

Pär Holmgren heter han!

2010-10-03 @ 22:21:22
Postat av: Petra

Alla vädergubbar heter typ Päär! Men jag tror jag vet vem du menar! :D

2010-10-03 @ 23:25:59
URL: http://imissanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0