Graaattis Moooouuuuuur!

Idag fyller Mamma år! Yippi!
Snart blir det en festlig middag! Ska bli gött.
Jag har inte gjort så mycket idag. Handlat, varit hemma och slöat och kommit fram till att jag ska ut ikväll vilket inte alls var planerat....Jag förstår inte hur det sker! Men men...
Vi ska då till Festen, nåt ställe i Gamla Stan. Var vääldigt proppat med folk senast vi var där. Jag hoppas att det inte är lika mycket ikväll. Det var bara varmt och svettigt och man kom knappt fram....

Så, aa. Ikväll kan nog allt hända. Jag tror det. Känner på mig det.. Eller jag vet inte. Vi får se!

Gårdagen var jättemysig! Var ju hos Sofia med massa fina flickor! vi såg mina filmer som jag hade med mig <3
Vi åt tacos och spela spel! Sen tog vi massa knasiga bilder....Hihi. Men jag vill ha myskväll igen! För det var sjukt trevligt igår alltså! Mm, supermys! :D

Nu ska jag snygga till mig och försöka hitta några partykläder....hmm, det börjar ta slut på idéer här alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0