Happy Halloween!

Det var en riktigt trevlig kväll igår! Kanske blev det lite stressigt å så, men annars vare fint!
Bilder från kvällen hittar man hos Elin! Jag hade så mycket att göra så jag hann inte fota. Men jag ska fota lite dekoration senare =)
Det var alltså Halloweenfest hos mig och folk klädde ut sig och alla var jättefina. 
Vi åt massa mat, pratade, såg på Blair Witch Project och rusade senare ut på stan. Även ikväll var det Metro som gällde. Dom skulle ju ha Halloweentema och det ville man ju inte missa. Det var mycket folk där. Verkligen skillnad jämfört med förra helgen då det var dött. 
Vi stannade tills dom stängde och åkte sen hem. Och på tunnelbanan träffade jag på en gammal klasskompis från låg och mellanstadiet. LillErik! :D Det var udda men kul. Har inte pratat med den pojken sen femman typ så jag kände inte igen han först men jag kände igen hans kompis så då sa jag:
"Heter du Erik?"
=O " P3!" (ja, jag kallades typ så då....) 
Å sen blev det en massa prat.


Lite cupcakes som jag hade bakat till kvällen =)

Men aa. En fin kväll. Tack för den!  

Jag visste först inte vad jag skulle klä ut mig till. Jag tänkte ett tag på Edward Scissorhands men det vart inte så denna gång. Men jag tror att det kommer bli av. Nån dag!
Så jag funderade vidare och kom sen fram till att jag kunde vara en flicka jag klätt ut mig till förr.
En flicka jag tycker är fin, cool och bra.
Tatueraren Kat von D.
Jag klädde ut mig till henne för två år sen men blev då halvnöjd, så jag tänkte satsa lite mer den här gången. 
Mitt hår blev svart och läpparna blev röda.... 



Kanske inte nån look-alike men det blev bättre i år känner jag =)

Bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0