Kamelhuve!

Hejsan hoppsan!
Det går väldigt trögt här på bloggen och jag vet inte riktigt varför.
Det är väl den ökända bloggtorkan som spökar.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag var hemma tills jag åkte till Södertörn....Helt enkelt...
På fotolaborationen fick vi leka med Photoshop, eller aa. Läraren gick igenom massa saker så fick vi sen öva på det. Det är riktigt skönt och slappt på kursen.^^
MEN!! MEN!!! Jag ska säga er att jag har en uppgift som ska vara inlämnad på måndag som jag knappt har börjat med! Uppgiften handlar om kontraster och jag har skitsvårt att komma på vad jag ska fota. Tänk gammal-ny, stor-liten, ute-inne. Man får gärna ha med folk i bilden. Men va fan ska jag hitta på? Nån som har nåt bra förslag. Nån som kanske rent av vill agera modell?? :D

Sen for jag till stan och åt middag på en restaurang med pappa. Det var trevligt och jag blev mätt som en svin (tänk Pumba!) Och nu sitter jag här igen. Framför den kära datorn. Vad skulle jag göra utan dig???


Jag hade otroligt skoj på fotokursen idag....var väldigt lättroad

Kan också passa på att ladda upp bilder från de senaste dagarna:


Det var väldigt vacker i Alvik förra veckan


Jag var på Beyond Retro och provade knasiga kläder


Det var som sagt blod i tunnelbanan i fredags...

Nu är det dags att sova!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0