Kommentar från Elise...

Elise om Nattuggla...men här kommer bilder från en kär plats!:
Petra!!!! För det första:

Jag är djupt besviken att du inte har informerat mig om att du har en blogg! Smisk på fins fingrar för det!

För det andra:

Jag är inte med på en enda bild! :O

FÖr det tredje:
Jag började ju fan i tvåan! Hur kan då ettan varit bäst?! Förstår inte ritkigt logiken och jag kan tänkta mig att du kommer tänka om nu när jag upplyst dig om detta!

För det fjärde:
Vart är alla spanienbilder i det här inlägget?

För det femte:
Jag är fortfarande sur för att du inte kom i lördags ;) <3

För det 6:e (vet inte hur man stavar till 6:e):
Hur kan Lina haft så långt hår?

För det sjunde:'
Hoppas vi ses snart! :) <3


Bästa kommentar ever <3
1. Fööörlååååt Eliiiise! Men nu vet du att jag har en! :D 
3. Det bästa med tvåan var att du började i vår klass! Hihi, annars var tvåan väldigt jobbig....
2. Men jag har inte fotat dig så mycket D= Finns på nån Spanienbild.
4.Och ja! Jag glömde ta med dom bilderna men det är bara för att dom finns på fejjan! Men jag kan ladda upp dom sen :D
5. Lina var fan Rapunsel i ettan!
6. Var inte sur! Var glad! :D
7. Jaaaa! Vi ska ses snaaart! :D <3


Min blogg lever igen!!!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0