Polis polis potatismos

Nu är de flesta ute och festar men jag ligger här bekvämt på en hög av kuddar. På tv visas filmen Polis polis potatismos. Trevligt. En film med Gösta Ekman och han är ju bara allmänt fin.
Dom pratar om Bromma! Coooooooooooooolt


Jag känner mig ganska så trött men eftersom det är halloween känner jag inte för att sova än.
Sen kan man ju snart ställa tillbaka klockan en timme och det är ju bara hur underbart som helst.
Därför, stanna uppe!
Jag vill se en film. Och inte vilken som helst. Jag vill se Donnie Darko. Och Jake Gyllenhaal är en ju en riktigt goding, eller hur? Precis som Johnny Depp. Men varför börjar jag prata om Johnny för? Jo, jag såg nämligen nyss en film med honom. Eller, alltså inte med honom utan han var med i filmen. Gilbert Grape, och i den filmen är Johnny en riktigt goding. Precis som Jake Gyllenhaal.
Jag känner att inlägget inte leder nån vart....


Skit samma!

Mitt hår är grått/svart/brunt/blont och jag funderar på hur det kommer se ut när jag har tvättat det....




Hej då!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är söt! Och Jake o Johnny är också söta.

2010-10-31 @ 02:02:50
URL: http://mindwarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0