Trött som en fiskmås


Det blev kanske lite mycket dricka igår...men jag var tvungen.
Hur skulle jag annars ha klarat kvällen?? 
Hiihi, nee. Skojja ba!
Men jag är riktigt besviken på Metro. Att kalla gårdagen en retrokväll är ett skämt. Dom spelade kanske 7 gamla låtar men sen började dom om igen med samma gamla, tråkiga dunk-dunk. Bleeh. Och sen var det nästan inge folk där. Max hundra pers kanske? Ne, Gud va det sög. Det som ändå var fint var att tillbringa kvällen med massa fina människor, så jag ångarar ju inte att jag gick ut. Jag hade kul trots den dåliga musiken och den döda lokalen.
Sen var det fint att få en cider för 20 spänn. Det var bra. Aaa.




Linnea och Elin.
Tog inte fler bilder....



Nu är jag riktigt sliten. Är så trött och det ska bli riktigt mysigt med en hemmakväll ikväll med massa godis och en fin film.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är ju jag, Elin och drickan som är viktigt så det är okej!

2010-10-23 @ 19:54:12
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: elin

håller med Linnea haha ;)

Nej men kvällen var en besvikelse! tur att vi hade varandra iaf.

2010-10-23 @ 20:11:20
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Sofia

Synd att det inte var så lyckat. Vi får fixa mer party nästa helg istället! ;)

såg snygga bilder på dig på Elins blogg. Gillade klänningen! :D

2010-10-23 @ 21:34:38
Postat av: boel

"retro". fortfarande ett stort skämt! jag hade varit en bättre dj. DU hade varit en grymt mkt bättre dj.

2010-10-25 @ 16:48:12
URL: http://bnq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0