Det är dags för fredagsmyyyyyyys!

Hej!

Idag har jag tränat Bodypump! Shit va död jag var efter passet. Puuuh!
Nu ska jag försöka söka nån kurs till våren men det finns ju så sjukt mycket man kan välja mellan!
Det finns så många skumma kurser också...
Men det kanske blir astrologi för min del. Sen kan man läsa om vilkaner, öknar, dinosaurier, jordbävningar och massa annat. Kanske tar jag med dom i min lista. Kanske inte. Ne.
Men fan va svårt det ska va att välja! Men förhopopningsvis har jag ett jobb i vår så då gör det inget om jag inte har nåt plugg. Men om. OM! jag inte har nåt jobb då kanske det är kul att ha nåt att göra ändå. Men jag räknar med att jag har jobb efter jul. Jag hoppas det iaf......

Sen när jag har valt mina kurser ska jag iväg till klippet och träffa Elin och Philippa! Vi ska handla mat tills ikväll! :D Och sen blir det myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! Hela kvällen! Har sett fram emot denna myskväll.
Ska bli mys. Mysigt värre.


Jag tar med filmer! :D

Passa er för kameran ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0