Det är dags för lördagsmys!

Godkväll kära blogg.
Idag har jag sökt jobb på BR Leksaker och köpt en vinterjacka. Det var fint. Var på NK med mor en sväng för att kolla nån parfym och till min förvåning är killen som hjälper oss en känd bloggare.....typ. Jag kände igen honom iaf. DennisM, har ni hört talas om honom?
Aja.....Det var han iaf...

Sen fikade jag och mor och sen hem! Hem! Hem! Jag gillar mitt hem. Jag älskar mitt hem!
Ikväll blire myselipys!


Jag gillar killen skarpt! En goding från 2008!


Kommentarer
Postat av: elin

DennisM? Haha ja jag vet vem det är, bloggnörd som jag är ;) följde hans blogg ett tag till o med :)

2010-10-24 @ 14:18:17
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0