Idag ska det ske!

Hej.
Fy tusan vad jag har blivit dålig på att blogga. Jag borde kanske lägga ner verksamheten....

Idag har jag tränat med Emelie. Det var trevligt, och snart ska jag in till stan och träffa Philippa. Hon ska nämligen ta hål i öronen idag! OMG! Bloooooooooooooood. Smääääääärtaaaa! Hihi, nemen det kommer gå bra. Sen ska väl vi lalla runt lite på stan, äta och sen bege oss mot Universitetet. Det blir en bra dag. Bara inte Philly svimmar eller nåt....hihi, nä! Hon är stenhård!


Idag ska det ske!

BAI!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Coolt! Det var dags Phil!

2010-10-06 @ 16:17:53
Postat av: elin

Vad kul! Philly måste visa sen!!!

2010-10-06 @ 23:19:32
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0