Lite bilder man hittar....


Kom på att i jul är det två år sen jag fick min kära Nikon.  Här är nåra av de första bilderna jag fotade!



Det var en väldigt fin solnedgång denna kalla vinterkväll


Jag tycker om trädet utanför vårt fönster...




Innan jag kände till begreppet Slutartid......Det gick ju sådär att fota fyrverkeriet på nyår


Fotade allt, och antagligen var det väl såhär jag kände då
Jag var kär denna jul. Typ bästa julen någonsin <3




Som vanligt måste man ju ta bilder på sig själv...

Sen kom jag å tänka på en fin dag från det förflutna...
21 mars 2009:


















Min vaaal! :D




Detta var århundradets bästa överraskning!


Häftiga lyspinnar!





Ballonger överallt!

Såååå....vad handlade allt detta om då??


Detta var när jag fyllde 19år.
Det var en allmänt knasig dag. Skulle fika med Philippa och Lina. Vi åkte först årsta berg? Det var trevligt. Sen helt impulsivt åkte vi både båt och spårvagn. Vi gick runt på stureplan och sen förbi Donken en snabbis. Sen gick vi runt på Mega Store och kollade på dvd:er i typ en timme och jag kunde inte fatta varför Lina var så envis med att vi skulle hem. Vi hade ju inte brottom liksom?!??? 

Tanken var att jag skulle bjuda hem alla på middag och en trevlig kväll nu när jag fyllde år. Men aa
Så sen for vi till Daglivs och köpte godis men mat fick vi inte köpa! Nä! Nu skulle vi tydligen äta pizza till middag. Så jaha. Ingen mat....okej.
Sen sa Lina att Hampus skulle bli sen på grund av nån teater och även Linnea för hon va med Jakob. Shit, va sur jag va på dom då :P Kunde inte fatta att dom kunde bli sena när jag skulle ha fest!
Sen kom man iaf hem. Men när man kom innanför dörren luktade det mat...Varför?!?!

Och helt plötsligt hoppar en galen Hampus fram och skjuter konfetti som nästan träffar mitt öga....ojojoj.
Alla är redan där! Dom har pyntat vackert och lagat good mat. Ååååh, va fint det var. Kommer alltid minnas den dan. Det var nåt utöver det vanliga =)
Tack för den fina dagen <3

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

Nej vad roligt!



Och svar på hårfrågan: jag delade upp håret i partier och "snurrade" varje hårparti, fäste o lät det vara under natten. (håret var alltså blött.)sen när jag släppte ut det blev det krull!

2010-10-07 @ 07:57:14
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, ååh. Det var sjukt konstigt att åka tolvan med din stora val-tavla och konduktören ville inte sluta prata med mig.



Sen är min och hampus ballong-snopp väldigt fin. Ett mästerverk!

2010-10-07 @ 12:41:34
Postat av: Petra

Ahhaaa. Va fint Elin! Kanske ska man testa det! :D



Haha. Kanske var konduktören intresserad!? ;O =D

Ja, ballong-snoppen var bäst. Den fick sitta uppe i flera daaaar efter festen ^^

2010-10-07 @ 12:59:30
URL: http://imissanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0