Var det nån mer än jag?

Jag ska säga en sak.
Jag lyssnade inte särskilt mycket på Spice Girls eller Backstreet Boys.
Jag ville inte lyssna på dom alls.
Redan då ville jag inte vara som alla andra...

Hur gammal kan jag ha varit?
Gick väl i mellanstadiet och lyssnade på gruppen från morgon till kväll.
Jag pratar om S Club 7.
Någon som kommer ihåg dom eller ens vet vilka de var?
Jag minns i alla fall att jag köpte två av deras skivor (tror inte dom gjorde fler.)
Dessutom hade dom en serie som gick på tv. Typ ettan. Jag kollade på varje avsnitt <3
Jag vill se dom igen! Minns att jag spelade in några avsnitt!



Kom ihåg att jag var liten när jag diggade gruppen.
Idag vet jag inte. Men eftersom jag gillade dom då är det svårt att inte gilla dom nu.
Men jag undrar bara...
Var tog dom vägen?? Varför spelas aldrig deras musik på krogen, som Spice Girls låtar??
Varför hör man dom inte alls???
Det har jag funderat på.

Och här tänkte jag ge lite smakprov på deras låtar.
Så oavsett om ni har hört dom tidigare eller inte, ta ett par minuter och lyssna lite.
Detta är inte dålig musik. (Tycker inte jag iaf, hihi)


Denna har ju nästan 80-talsbeats! Det är därför jag blir glad!=D


Hihi. Ååååååååå! Diggar dansmovesen.
Snacka om att det är barntillåtet till skillnad från dagens videos....Usch! Snusk!


Har man inte hört låtarna innan blir det väl svårt att känna det jag känner...hihi


Vid 1:00 börjar låten


=)


Favorit! Hihi. Har svårt att inte sjunga med ^^

Alltså. Detta är nostalgi för mig. Jag blir glad och får nästan gåshud.
Eller är jag bara larvig? :P

Men alltså...
Var det någon annan som lyssnade på denna grupp eller?? Såg serien??
Jag kollade, jag lyssnade och jag gillade det!
:D

God natt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, jag lyssnade på dom! Hade bara en skiva tror jag dock. Men ändå, fett bra!

2010-10-31 @ 02:20:11
URL: http://mindwarp.blogg.se/
Postat av: elin

Jag kommer ihåg dem! Har ingen skiva med dem eller ngt sånt, men jag minns musiken och teveserien! Kommer inte ihåg vad som hände men jaja ;)

2010-10-31 @ 11:38:42
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: boel

gillade dem också! serien <3 <3

2010-10-31 @ 18:27:58
URL: http://bnq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0