Baaaaaakaaaaa bakka bakka bakka bakkkka

Okej. Det blev ingen film. Det blev bakande istället!

Jag letade som en persika efter farmors recept men vad hittar jag? Joooo. Gröna kortet! BAAAAH!! Jag letade efter det kortet för typ två veckor sen då jag ville se The Ark!!! D=  Så typiskt att man hittar fel saker då man letar! Aja. Då kanske det blir Europe den 17 september på Grönan i alla fall!!
Nån som är på?!???! :D (tänk liksom Final Countdown...hur grymt är inte det!?) :D

Okej...Bullar. Nä, bröd...Brödbullar! Dom blev goda. 

Och nu när jag ska lägga över bilder från mobilen så fungrar det inte. YAY!
Så här är bilder jag hittade på google....det får duga....


Gröna kortet åter funnet!! :D


Lite bröd. Fast det var inte det brödet jag bakade...


Bajs bajs!

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det står 2009 på kortet.

2010-09-07 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0