Chokis!

Hej.

Ja som ni ser har den hänt en del. Jag jobbar på...
Gillar fortfarande inte det häääär                                     ---->
Att det liksom är en svart rand där och inget
<-----         däääär.
Sen fattar jag inte vad min sidopanel gör där nere???
Liksom whaaaaaat?!?!?!


Men nu har jag laddat hem en gratis-test-photoshop så nu kan jag leka lite med det =)
Det är skoj! Jag skulle kunna sitta uppe hela natten och fixa och trixa men jag måste sova, ska upp och se på fotbollsmatch tidigt imorrn. Det är lillkusinen som lirar och det får man inte missa!


Kort från julen 2007. Det är festprissen där som ska spela...Där var han sju, nu är han tio år.

Har inget intressant att skriva...Man har som lite bloggtorka...

Anledningen till varför jag ens startade bloggen var för att jag vill skriva om massa coola saker från förr, därav namnet "I miss Analog" Analogt=då, Digitalt=nu. Jag saknar alltså det gamla. Eller saknar och saknar...många av dessa saker har jag ju aldrig fått uppleva men jag önskar jag fick uppleva det.
Jag ville iaf skriva om gamla filmer, kläder, saker, musik, personer och annat skoj från förr men det har som blivit en dagbok det här...Eller jag skriver om allt möjligt. Det är inte alls mycket retro här inte. Det skulle väl vara ghettoblastern i headern i så fall....
Oj, jag vill tatuera en ghettoblaster. Det skulle vara riktigt coolt. En dag kanske. Jag tror det.
Tatueringar ja. Det kan vara riktigt coolt. På rätt person med rätt motiv är det häftigt. En del går ju till överdrift och kan inte sluta och en del borde bara inte göra vissa motiv. Man bara: "Neeeeej! Vad gör du människa!!?!?" Men det är inte min kropp så okej, gör vad ni vill, det är ert liv.

Två fina flickor med fina tatueringar:


Kat von D har väääldigt många tatueringar lite här och där....typ på hela kroppen men hon passar riktigt bra i dom så det gör det hela okej . Mycket fint tycker jag.


Kitty med fin My little pony-häst. Det var typ favoritbarnprogram när jag var liten. Gillar det fortfarande :D

Här kommer introt på det!

Ååå, nostalgi....Var det nån mer än jag som kollade på detta??

Jag älskade verkligen den serien. Gör det typ fortfarande. Dom är ju så otroligt söta och fina med olika personligheter. Ååå, dom borde verkligen visa serien på tv igen. Det skulle göra barn lyckliga.....


Avslutar med en mycket vacker bild på mig....
Jag har inga tatueringar att visa upp =(  (än...) Så jag visar upp ett flingpaket istället....


Bilden togs förra sommaren i Frankrike. Jag vill tillbaka! Sen vill jag se bilder som Lina har!
Förresten var dom där flingorna jäääääättegooda! Frankrike är bäst! Sen blir man väldigt brun där, vilket gillas.


Nu ska jag sova och vakna upp imorrn med den hemskaste träningsvärken någonsin.

Puss på er!




Ha! Jag lyckades skriva nåt trots bloggtorkan.....jag är fan bäst


Kommentarer
Postat av: elin

Naaww vilket gulligt intro! Ärligt talat minns jag inte om jag såg det som liten, jag kommer ihåg introt men inte ngt avsnitt...

2010-09-25 @ 14:03:34
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Lina

Chokis!

2010-09-25 @ 16:31:25
Postat av: Linnea

Jag har 7 my little pony-hästar i min hylla! Dom är fina. :D

2010-09-25 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0