Fan!

Dom ringde. Jag kom. Jag gick...
Och det var såååååå nääära!

Jag var sååå nära att få jobb idag...Men nej.
En kille från Buylando ringde mig imorse och sa att dom sökte personal för två veckor på grund av sjukskrivning.
Klockan två var jag där. Allt verkade gå bra och anställningen låg som i en liten ask. Sen kommer frågan: 
"Några frågor?"
"Aaa, vilka tider var det?"
Så sprack det...Jag kunde inte jobba vissa tider på grund av plugget så jag fick inte jobbet. Dom hade andra sökande som kunde jobba när som helst.
Hade jag inte pluggat hade jag förmodligen fått jobbet.
Fan också!

 Aja, det finns ju fler jobb. Sen ska jag dessutom på party snart! Woho!



Ha en trevlig partykväll alla människor!


Kommentarer
Postat av: elin

tråkigt med jobbet! men som du säger, det finns fler!

2010-09-11 @ 15:16:14
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0