Fina filmer

Jag gör ett snabbt inlägg nu innan jag far till stan. Det ska bli shopping med vänner! Kul kul!
Sen blir det till att åka till Universitetet direkt klockan sex.

Jag gillar Magnus Uggla. Han är så fräck och fin. Vet inte om ni har sett filmen G - som i gemenskap men den är väldigt fin. Gammal svensk film inspelad i Stockholm. Här gör Magnus Uggla en skådespelarinsatts i filmen:




Haha. Detta måste vara den knasigaste svenska filmen någonsin....Eller Det finns väl värre men denna är så skön och konstig. Med Paolo Roberto i huvudrollen. Hihi. Här är de bästa klippen ur filmen Stockholmsnatt:




Liksom baaaaaaraa!


Nu ska jag pysa!
Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0