Fy satan va kallt det är ute nu....

Nuuu har jag kommit hem och har slöat framför tvn en massa. Så ovanligt....
Hade det väldigt trevligt på stan idag med Elin, Boel och Philippa. Liiiite shopping blev det. Bland annat massa smink! Jag vet inte varför jag köpte det. Kanske för att det var fint. Kanske för att det var "tag 2 för 1". Hiiihiii. Så nu på fredag kommer man bli finfin! Om jag nu vågar ta på mig sminket...Det är liksom inte så diskret....

Sen efter all ansträngande shopping blev vi hungriga och for till donken! Så ovanligt.... Vi träffade Bild-Maggan! :D Hon skulle med sin son på bio och se Toy Story 3! Bra val där!
Och sen for ju jag och Phillis till Universitetet! Föreläsningen var väl intressant. Humanetologi var det visst. Mycket prat om barnamord och våld. Haha. Han som höll i föreläsningen va fiiin iaf och kul!



Nu ska man bli färgglad! (Det är alltså ögonskuggor...)


Det var en väldigt fin men kall dag idag....Här vid Universitetet!
Hatar att skriva det ordet....tror alltid att jag stavar fel....så många e och t....



Smygfotade lite under föreläsningen. Här är en bild på flådda trädgårdssångare. Den till vänster är en tunnis, dom andra har fläskat på sig mer inför la grande voyage de Afrika!



Såhär såg det ut igår då när jag hade fotoföreläsning...I typ ett allrum med soffor och en
stooooooor bildskärm på väggen :D Soft! Förresten ser min föreläsare ut som Dr House....liiite...


Här kommer en mycket fin video. Den är väl från förra året....Eller nä! Det var typ två år sen! Jag, Linnea och Phillis hade kommit från stan. Vi var vid den här tiden med i spelet Death Game och skulle hålla oss borta från fiender! Jag hade lyckats bra med det. Jag var den sista i mitt lag som levde. Men så kom min mördare till min lägenhet och vi sprang ut! Han var beväpnad med både äpplen och purjolökar. Ojojoj. Ja, jag dog iaf. Sen spelade vi in massa fina klipp! Hihi!


Egentligen så är vi inte såhär normala....


På biblan i Medis var det iaf Death Game Fri-zon.....

Nu ska jag sova för imorgon ska jag inte göra någonting. Så det är bäst att jag får min sömn så jag är pigg imorgon.
 
Godnatt :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ahahaha, neeej det där kommer förfölja mig för evigt. Så normala vi är!



(jättebra att han som dödade dig visade sig vara Jakobs kompis, då hade vi nåt att prata om när vi träffades (Y))

2010-09-30 @ 16:07:47
Postat av: elin

Haha, fin film ;)

2010-09-30 @ 18:03:32
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0