God Morgon!

Nä, jag gick faktiskt upp lite tidigare än såhär. Runt två typ.....
Det var ritkigt trevligt igår. Vi började på Theos där det räckte med en Ragnar för att bli kul. (plus en tequila och cider) Sen for vi vidare till gamla stan!

"Festen" var väl ett okej ställe. Tre dansgolv. Spenderade mest tid på ett dansgolv där dom spelade fin musik som Bumbibjörnarna, När vi gräver guld i usa och annat. Det var fint men sjukt varmt! Snacka om noll luftkonditionering. AC nästa gång tack!
Sen var det sjuuukt mycket människor, bland annat Kissie. OMG!!! Eller aa...jag tror att det var hon...hon passerade mig snabbt så jag är inte riktigt säkert. Var rätt mörkt på "Festen" också....rökigt....å så...Men i det stora hela får väl stället godkänt. Tror att det är roligare att vara där när det inte är lika packat...


Två Ragnar! Åååå fy tusan va god Ragnar va!


Shotbaren och bästa dansgolvet! Men svettigt var det!


Svettiga men glada människor!


Sen for vi vidare till Glada....em..jag menar sjätte tunnan och mest satt....Vart lite sång men sen var vi trötta och for hemåt. Först gjorde vi ett stopp på Donken. Jag och Elin tog en team box! Det var några som bråkade på Donken, inte bra!


Posearn Boel och fotografen Elin på Tunnan!

Sen var jag hemma efter fyra och somna som en sten. (Stenar somnar snabbt, okej?!?!?)


Jag har typ kommit på vad det är för ritplatta jag vill ha! Har kollat runt en massa på nätet och av det jag kan få fram så verkar denna passa  perfekt! En Wacom Intous4 Medium! :D
Den verkar fett bra och fett fiin. Men jag antar att det blir en julklapp...Den måste installeras med cd och sånt klarar ju inte min dator av! Och lagas ska min dator göras i jul typ. Måste ha min dator till fotokursen! Gah! Så jag får vänta med allt....photoshop......ritplatta.....nöje.....snyft..... =(


Den ska bli min! MIN MIN MIN!


Nu blire duschen och sen middag :D


Kommentarer
Postat av: elin

Jag tror absolut att det var Kissie! Såg inte att det var hon när hon gick förbi vid baren, men vi såg henne när vi stod i kön (var inte du o Philly med då, eller var ni på er prommis då?). Omg sooo starstruck!

2010-09-26 @ 20:11:05
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Diana

tschihihi, kissie, asså...:P

Den där Ragnar ser grymt god ut!!!

2010-09-26 @ 22:26:02
Postat av: Lina

Inte okej att dra til Tunnan utan mig! Det är MITT ställe.

2010-09-27 @ 00:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0