Godmorgon!

Min blogg ser väldigt missbildad ut....
Va arg jag blir på den!
Jag vill ha photoshop så jag kan göra väärsta headern.
Vill ju liksom va lika pro som pro-bloggarna ;D

Men men!
Jag får ägna mig mer åt bloggen senare idag, eller nån annan dag. Jag har ju som sagt mycket tid åt sånt här.
Men jag måste fan ha photoshop......och en ritplatta.....ååå!
Ska iväg snart på lite lunch med Philippa och Emelie. Trevligt trevligt. Och ikväll bär det av ut! FIESTA!
 
En ritplatta, ge mig:

Jag vill haa! Tänk va mycket fint man kan göra med en sån
See you later!

 


Kommentarer
Postat av: elin

Ååå jag vill också ha ngt superprogram som man kan fixa en riktigt snygg header o sånt i... sen behöver jag också någon som kan förklara programmet för mig men jaja ;)

2010-09-04 @ 12:38:24
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0