Hår Hår HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!





Folk kanske undrar varför jag håller på och fluffar håret som jag gör. Men det är för att det är så snyggt! Varför är det typ ingen som gör det längre?! Det är ju så sjukt asnice! Ursäkta mig men det är vad jag tycker i alla fall :D
Kolla in grabbarna här nere. Ett gäng finfina hår(d)rockare.
Se så fina kläder. Aaaaaah! Och frisyrer. Oooooh!
 Jag <3 80-tal

White Lion




 
When the Children Cry


Poison





Every Rose Has its thorn

Whitesnake



Here I go Again


Van Halen



Jump


Skid Row






I remember you


Bon Jovi







Alltså...aa. Tschihihihihihi!



Living on a Prayer


Jon Bon Jovi är min framtida man!
Tyvärr är han rätt gammal nu och har inte lika mycket hår...
Man skulle ha en sån där tidsmaskin....



Möms! ;D





Kommentarer
Postat av: Linnea

Så bäst!

2010-09-27 @ 17:37:28
Postat av: elin

Jag tycker du är fin i fluffigt hår :)

2010-09-27 @ 21:50:58
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tycker oxå du är fin i fluff! :D Skulle gärna göra det själv om jag bara visste hur. Du får visa mig nån gång ;)

2010-09-28 @ 14:27:14
Postat av: okänd

ejj du skrev att han inte hade lika mycket hår....

jag tror du menar på huve...

men han har säkert mycket hår ner till!!! :D

Eller i armhålan!! hahahahahahaha

2011-10-27 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0