Hur det var igår? Fråga mig inte....

Hejsan hoppsan!
Ja igår var man ute på rajtantajtan. Men jag måste säga att jag har haft bättre kvällar än igår. Inte för att det var otrevligt på nåt sätt men för att jag var så sjuuuukt opepp på party. Ni som var med var fina (Y) men jag var för seg för att uppskatta kvällen. 

Det vart ett flängandes runt hela stan kändes det som. Först thorildsplan på su-puben, sen till The Bridge i centralen och till sist metro på söder. (shit alltså, vi måste tillbaka till metro! Helt stört bra ställe jue! Varför har vi aldrig varit där förr!???! ;) ) 

Sen var man jäääättekissnödig när man skulle hem och då går inte t-banan normalt. Baaaah! Fick vänta nästan en timme på att den skulle komma =( snyft*


Elins vackra hatt? på metro ;D

Jag blir bara mer och mer frustrerad över min bloggs utseende...Så nåt ska göras! Ska nog sitta och pyssla med den nu ett tag (kanske timmar) för att få den att se liiiite finare ut. Denna bild får underhålla sålänge:

SPANIEN MED NV07!! :D


Kommentarer
Postat av: elin

Synd att du inte blev mer pepp, men så är det ibland ;) har också haft någon kväll då tagg-graden varit nära noll. Hihi ;)

Jag veet, bloggfix tar en sådan tid!!! Särskilt när man hör till dem som inte kan det där med koder o skit. Om du behöver hjälp så får du gärna fråga, så kanske jag kan hjälpa till! :) annars är Boel mitt heta tips ;)

2010-09-04 @ 13:43:04
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0