Flumskola!

Hello!
Det var väldigt intressant igår på fotokursen och jag tror att det kommer bli super att läsa den i höst! Vi gick igår igenom lite fotohistoria och läraren ville visa några av hans egna bilder. Men den första projektorn han använde var inte tillräckligt bra! Hans bilder blev knasiga! Han ville byta klassrum, så petig var han...Hihi, så vi for iväg till en annan del av byggnaden och tittade på alla bilder i nån datasal. Det var fint =)

Jag är på bättringsvägen va gäller att bli frisk! Men jag är fortfarande sjuk så jag får chilla på! Sitter och inväntar kvällens föreläsning som är etologi. På lördag mogron ska vi åka till Tovetorp och studera djur! Så jag och Phillis blir borta hela helgen typ. Det blir nog trevligt! 

Imorse när jag läste tidningen:

 
Flumskola <3 Vore inte det nåt? ;D


YES! :D Nu ska det letas burkar och panta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0