Söööödertöööööörn!

Hej allihoupa!

Idag har jag min första föreläsning, Digital foto och bildbehandling, på Södertörn och jag är väl liiite nervös. Inte för alla läskiga människor som jag kanske träffar utan mer för ifall jag inte hittar och flamsar runt och kommer försent. Ifall jag sitter och hostar hela föreläsningen eller ifall alla andra är pro's. Jag kan inte så mycket om kameror, ISO, vitbalans och sånt tjaffs. När jag fotar så kör jag på det som ser bäst ut på bild. Jag ändrar lite hääär, skruvar lite däär och vipps! Bilden vart fin!


Bild från Skåne i somras.

Men anledningen till att jag går den här kursen är ju för att jag ska lära mig och bli bättre. Om jag redan visste allt så skulle jag inte gå den kursen. Så jag hoppas att det är många nybörjare som jag =)

Men det absolut jobbigaste skulla vara ifall jag inte ens stod med på elevlistan. Att jag av någon konstig anledning skulle ha missat att registrera mig. Men jag vet att jag har gjort det! Och jag tror att jag gjorde rätt....

Aja. Om det blir något strul får man väl prata med dom och lösa det på nåt sätt. Jag borde ju få min plats. Eller?  


Jag ska alltså ta mig till klassrum MB505...
Vi får se hur det går...

Jag klippte mig igår! Och jag vet en som undrar hur det blev! ;D
Det blev inga större förändringar. Man skulle kunna säga att jag ser exakt likadan ut.
Så då behöver jag ju inte lägga upp nån bild på den nya frisyren ^^

Hihi!


Kommentarer
Postat av: Diana

Södertörn e fiiint!:D

lägg upp en bild på din frisyr människa! Jag vill se:D

2010-09-14 @ 17:29:01
Postat av: Sofia

Åhå en till granne! :D Trevligt värre. Hoppas det var en bra dag, kära granne. Jättefin bild oxå. :) Håller med Bananis. ;)

Kramis

2010-09-14 @ 22:22:17
Postat av: Elin

Förstår, jag var också nervös inför min första dag, men jag fick iaf sällskap av Linnea :) dog däremot lite när det visade sig att en rätt många i min grupp hade läst franska innan, o inte jag... Fusk! Du måste lägga upp en bild på frisyren!

2010-09-15 @ 21:10:16
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0