Tacos och Photoshop!

Nu är jag hemkommen från stan. Mötte upp pappa och hans nya tjej idag för att äta lunch tillsammans. Men hon är inte så ny. Dom har varit tillsammans....oj va konstigt att säga så om sin far...iaf, i över ett år, så pappas gamla tjej... Hehe. Men det var väldigt trevligt. Vi åt på nåt texmex-ställe och det var übergott. MUMS!

Efter det var det mammas tur. Vi möttes på NK och sen bar det av till OnOff för att köpa Photoshop!! :D :D
Men dessvärre kan jag ju inte använda det än eftersom datorn är kaputt.  Eller, det går inte att installera nåt där en cd ingår i installationen. Förgrömmade dator!


Jag längtar <3

Kanske är det dags att lämna in datorn och få den lagad. Typiskt mig att inte ta tag i saker....

Nu ska jag packa lite inför imorrn och typ vila en kvart och sen fara iväg till en gammal vän och se hennes nya lägenhet! :D Sen blir det Fridays! :D Och sen Europe! :D Och sen blir det sängen för imorrn ska jag upp sex för att åka iväg till det där himla Tovetorp >.<

Men det är ganska okej med mig för jag ska få gosa med tama hjortar :D

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Serlöst! Ska ni till Tovetorp?! Åh va underbart!!! :D Jag var där en vecka förra året och det var sjukt fint. Hjortarna är såå fina <3 och det var mysigt där. dessutom kom den första frosten då så jag fick många fina frostbilder. :D Hoppas du kommer ha det bra där! Maten är asgod :P

2010-09-18 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0