Twilight och snoppar...

OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!

Jag. JAAAG har sett twilight nu. Tog ett tag men ikväll hände det! Och den var väl lagom bra. Jomen, den var fin men lite knasig. En film man kan se utan problem men jag förstår inte riktigt hysterin.
Men men. Det är väl nåt fel på mig ^^





Sen fattar jag inte vad det är Emelie odlar på sitt rum....
En jäkla kaktus i form av en snopp! Vad är grejen!?!??
Haha, höll på att dö av skratt när jag såg den....Inte okej att odla kaktussnoppar Emelie....



"Den var från början bara en boll!"
Aa, sure. Du visste säkert redan från början hur det skulle sluta Emelie! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jamen..:P

Asså den kaktusen har seriöst problem...^^

2010-09-05 @ 08:54:07
URL: http://emelie91.blogg.se/
Postat av: elin

Haha, älskar kaktusen! Visste att Emelie var lite skum hihi

2010-09-05 @ 19:19:29
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: Diana

Heeeeeeeeeeej Petraaaaa!

Älskar din blogg! Du e så fin o underbar o aa, du e min idol!!!

tschihihihi



Du förstår inte twilight hysterin därför att du inte har läst böckerna. Det e en helt annan grej om man har läst böckern!:D

Men mm, asså seriöst, kaktusen.....det finns inga ord!

KRAM

2010-09-05 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0