Un jour sans moi!

Hej!
Ja, jag blev lite fransk-inspirerad nu när Linneisen pluggar franska och ställer massa frågor. Men det är okej med mig! ;D




Jag kommer vara allmänt okontaktbar imorgon. Iaf när det gäller kontakt på nätet. Min dator ska nämligen på en liten tur och se om den kan bli lagad. Förhoppningsvis kommer den inte att dö...eller nåt annat otrevligt. Men som alla andra dar finns jag att nå på min telefon. Men som sagt ingen msn, facebook eller annat imorrn. Förhoppningsvis på kvällen. Tänkte bara säga det så inte folk blir oroliga och tror att jag är död eller nåt. Jag vet att det kommer bli jobbigt iom att jag inte går att nås på nätet men så är det den här gången. Hoppas ni överlever....Nemen aa. Äh, jag vet...who cares? Men men =D

 Hare fint! 

HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: elin

Franska! :D o jag känner mig stolt som förstår rubriken, även om den inte var så svår ;)

2010-09-23 @ 10:41:34
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0